11 december

Det blir ju aldrig som man tÀnkt sig oftast. IgÄr skulle man till Malmö, men pÄ dagen mÄdde min mage sÄ fruktansvÀrt dÄligt sÄ jag bestÀmde mig för att stanna inom Helsingborgs grÀnser. Efter nÄgra Ipren timmar senare, sÄ bestÀmde jag mig för att dra hem till Mia, duscha dÀr för att sedan dra vidare till Binta för lite dricka. Hade bestÀmt mig för att inte gÄ ut, men blev sÄ ÀndÄ.. Hamnade pÄ Harrys, roligt :) TrÀffade Lollo, dansade och hade hur kul som helst.

SĂ„ var lĂ€tt vĂ€rt att gĂ„ ut och skaka lite rumpa igĂ„r. Men nu kĂ€nner jag att en förkylning Ă€r pĂ„vĂ€g. Även om man var duktig och linda om sig med en filt varje gĂ„ng man tog ett steg utanför dörren och skulle röka igĂ„r.

MÄr ofcourse riktigt bra idag, har börjat lugna ner mig. Dels för att Helsingborgs uteliv suger, och... NÀ nog endast för att de suger! Haha!

Har precis kÀkat Mormors goda köttebullar, hjÀlpte till och dammtorka lite i hemmet hÀr innan.

NÄgot kul som hÀnde igÄr iallafall, var nÀr vi stod vid baren. SÄ frÄga jag en bartender dÀr om han visste hur man gjorde en "lÄngt ner i halsen" haha! (En drink som finns pÄ Grabbarna Grus och Blue Moon Bar i Cypern) men det visste han inte... Hahaha! Jag verkligen saknar den drinken haha!

Ha en trevlig söndag alla!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback