17 december

Vart Àr julkÀnslan? Inte mÄnga dagar kvar nu och dÀr finns ingen.. Har ju mÄnga anledningar till varför, dock inget jag delar med mig av ;)

Sitter hemma hos Mia, har haft en mysig kvĂ€ll hĂ€r. Åkte med Parsa till Strövelstorp en runda innan ocksĂ„, och fick sitta en Hi-tech volvo bil. (GĂ„r inte in pĂ„ detaljer helt sjukt bara haha)

Sitter och kollar pÄ nÄgon usel tomte film pÄ tvn, inte ett dugg intresserad. Ska snart packa ihop och bege mig hemÄt, vÄgar inte gÄ till busshÄllsplatsen dÀr 8an gÄr, mörkt och jag har min dator med mig. SÄ fÄr Äka 3 bussar för att komma hem.. :(

IgÄr sÄ var jag och Binta ute en runda, satt först hemma hos henne och snackade lite om livet. Hon Àr den enda jag egentligen kan göra det med. Hon och jag har ibland samma synpunkter, bra och ha sÄdana vÀnner ocksÄ :)

Ha en trevlig lördagskvÀll! Hörs av imorgon!

Jag och Mia för nÄgra Är sen :)

 

/M




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback