30 december

Dagen före den stora dagen.. För mig kommer det vara helt perfekt! Jag ska inte vara hemma! :D Kommer inte berÀtta mer Àn sÄ, förutom att vÀskan Àr packad. Jag Àr beredd för att vara borta (sÀger inte hur lÀnge) och Äker ifrÄn Helsingborg runt 17.00 tiden! :) KÀnner mig lyckligt lottad, för en gÄngs skull. Nu jÀvlar!

Det Àr nÀr goda ting hÀnder som den hÀr kÀnslan i bröster slÀpper, men istÀllet sÄ tillsÀtts det med oro för andra saker. Men inte pÄ samma sÀtt ;)

Nu ska man koppla av, det Àr dags för semester!

GOTT NYTT ÅR ALLA!



Bjuder pÄ bilder frÄn nyÄr 2010/2011 och 2009/2010!

IÄr har jag ju varken blondt eller rött hÄr, jag bytar hÄrfÀrg som jag bytar underklÀder ;) Men det Àr kul med förÀndringar! :)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback