1 april

Vart jag lite yr igÄr? 2a gÄngen jag gör de hÀr, skriver fel mÄnad hahaha! Men Àndrat nu iaf. Ville inte resa mig ur sÀngen imorse, guuuud va skönt de va! En sÀng, med dubbla madrasser. Min rygg skrek, lÀmna mig aldrig haha

Har diskat ALLT idag! Förutom plastburkar jag har kvar, men orkar verkligen inte mer nu! Har gjort allt för mycket nu! Har böcker kvar, och burkarna, sen inhandla mat, och hĂ€nga upp klĂ€der pĂ„ galgar. AlltsĂ„ blir nog lite tjatigt, skrev nog om de hĂ€r igĂ„r.. Ärligt talat minns jag inte haha, har för mycket i huvudet.

Även förvaringshyllor i badrummet Ă€r ett mĂ„ste, har ingenstans att stĂ€lla mina produkter :/ Fick sminka mig med min mobil idag föressten, nog de roligaste jag gjort i hela mitt liv.. Haha! Hoppas de ser bra ut ocksĂ„, annars dĂ„ jĂ€vlar ;) NĂ€ fĂ„r kolla i pappas spegel sen!

Har packat min resvÀska ocksÄ, fattas bara hygienartiklar och medicin, sen Àr jag redo att Äka.. Blir imorgon pÄ kvÀllen tror jag.. FÄr se :) KÀnner sjÀlv nu att jag verkligen inte vill Äka redan, men 2 mÄnadslöner, kan inte tacka nej.. Pengar Àr allt just nu.. Först och frÀmst för hyran och rÀkningar, Àven för att bygga mig ett hem!

SÄ, kanske inte hinner blogga mer innan jag Äker.. Förhoppningsvis har jag internet ombord. DÄ kommer en ny kategori skapas, som fanns pÄ min gamla blogg (som jag har sagt innan Àr lösenordskyddad) men kategorin som ska göras heter sÄklart (sjölivet) ska försöka uppdatera om min resa pÄ de 7 haven. Har hört att de kommer gÄ vilt till ;)

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback