13 april

Fredagen den 13e :S Scaaary!

Vi har seglat frÄn mitten av nordsjön till norge nu iaf. Sakta och sÀkert, med en rigg bakom oss! Har haft lite tufft med jobbet ombord, men börjar ordna upp sig nu. Vill verkligen komma tillbaka!

HĂ„ller pĂ„ och tvĂ€tta sĂ„ blir ett snabbt inlĂ€gg, sen mĂ„ste jag hoppa till kojs mĂ„ste va pigg tills imorgon.. Är ju sĂ„ jĂ€drans trött varje morgon...... Kanske för man Ă€r van med att kunna sova sĂ„ lĂ€nge man vill? Eller nĂ€r man jobba pĂ„ fĂ€rjorna, imorgon kan jag sova ut haha. HĂ€r Ă€r de samma tid non-stop hela tiden.. Sova fĂ„r jag göra nĂ€r man kommer hem! Men klagar inte, somnar tidigt pĂ„ kvĂ€llarna. Behöver ibland inte ens mina mirakel piller för de lĂ€ngre, beror pĂ„ hur speedad man Ă€r, och vad som hĂ€nt under dagarna.

Prata med mormor och morfar innan i telefon och lova han att lÀgga upp lite bilder pÄ bloggen, sÄ han fÄr se de =)

 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback