23 april

För och nackdelar med att inte dricka eller festa sĂ„ ofta, blir ju lĂ€tt att nĂ€r man vĂ€l gör det, dĂ„ jĂ€vlar blir man riktigt berusad. Hade sĂ„n himla stor Ă„ngest pĂ„ söndagen att jag lĂ„g i sĂ€ngen halva dagen, orkade resa mig upp för att lĂ€gga mig i soffan. Rökte inte pĂ„ hela dagen, och Ă„t tvĂ„ skedar med spagetti och köttfĂ€rssĂ„s som man hade fĂ„tt av mormor dagen innan.. Örk, aldrig mer dricka..

Nackdelen med att bli sĂ„ berusad Ă€r att du inte har kontroll över dig sjĂ€lv, jag blir glad och pratig. Överdrivet, haha! Men har alltid sĂ„ himla skoj! Men aja, gjort Ă€r gjort ;)

Idag har jag varit och handlat lite mat, pappa var hÀr imorse och satte upp gardinstÀnger och toaletthyllan. VÀntar bara pÄ löning, ska köpa hyllor dÄ :) SÄ man kan packa upp resten av sina saker, som dÄ Àr hyllbehövande saker.

Ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback