24 augusti

Bloggappen pÄ mobilen sluta fungera, och hade ingen lust eller tid att sitta vid datorn och skriva. NÀr man börja kÀnna sig bekvÀm med mobilen.

Har ju hĂ€nt en del sen den 11 juli, har mönstrat av. Varit hemma och mĂ„lat, grillat och umgĂ„tts med vĂ€nner och familj. Helt enkelt tagit det relativt lugnt. I helgen sĂ„ var jag pĂ„ en weekend i Göteborg helt sjĂ€lv, inget jag gör om... DĂ„lig planering och de flesta jag kĂ€nde dĂ€r uppe hare tyvĂ€rr inte tid. SĂ„ blev en ganska ensam helg. Även om man trĂ€ffa upp Ferbie och Tim kolla pĂ„ Amaranthe, och lördag en liten mat/fika/ shopping med Mumin. Hade ju varit roligare och ha nĂ„gon att umgĂ„s med hela tiden :)

Söndag begav jag mig vidare mot Oslo för en kurs som kallas Olf - Huet, typ HLR utbildning, faror och risker, överlevnad, livrÀddning, brand och helikopter överlevnad. 4 dagar och helt slut var man i kroppen igÄr, hann med att strosa runt lite i Oslo, dyrt men fint! Man fick tÀnka lite pÄ vad man Ät och sÄdÀr dÄ en middag inte var billig :) klarade min kurs, otrolig lÀttnad.

Idag sÄ stÄr de ansiktsbehandling och avskedsfest pÄ schemat. BerÀttar mer imorgon om det!

Ha de fint


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback