30 augusti

Tillbaka pĂ„ bĂ„ten, kĂ€ndes faktiskt konstigt och annorlunda den hĂ€r gĂ„ngen. Innan jag Ă„kte kĂ€ndes de som jag hade varit hemma i evigheter, hade hĂ€nt en del kanske medans de andra gĂ„ngerna gĂ„tt sĂ„ snabbt dĂ„ man inte varit hemma i hela 4 veckor/28 dagar! Vet inte vad de Ă€r med mig och pĂ„mönstrings dagar, kanske Ă€r sĂ„ nervös eller de kanske Ă€r min nya dos som spela mig ett "illamĂ„ende" spratt frĂ„n igĂ„r till idag. LĂ€ste precis lappen som sitter pĂ„ min medicin att de kan förekomma illamĂ„ende. Örk! KĂ€nns inte bra att mixtra med dom Ă€ven om de Ă€r kanske bra i slutĂ€nden.

Imorgon ska jag börja trÀna, om jag ska lyckas springa 100 m och fÄ en tröja till, inte av cykeln dÄ :) lite svÄrt och springa dock nÀr de gungar haha men ska försöka!

Annars Àr vi redan ute pÄ ett anchor handling jobb och ska dra upp 2 ankare, och sen har jag ingen mer aning faktiskt. Inte sÄ involverad! Ska försöka ta bra bilder :)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback