16 januari

FörlÄt för dÄlig uppdatering.

Har haft fullt upp med mitt nya jobb, och livet utöver. HÀnder mycket, pÄ samma gÄng. Alltid samma visa dock, men nÀr vÀl motgÄngarna kommer sÄ varar dom lÀngre Àn vad medgÄngarna gör.

Jag insÄg en sak idag nÀr jag satt i kassan pÄ jobbet (har inte haft sÄ mycket att göra idag, men har ÀndÄ lÀrt mig mycket) att jag tÀnker hela tiden att.. Jag fÄr inte lov att vara lycklig, dÄ mÄnga motgÄngar kommer till mig ofta och lÀnge. Jag förtjÀnar inte att mÄ bra. SÄdana tankar har jag om mig sjÀlv hela tiden. (TrÄkigt men sant) men idag dÄ, sÄ för en gÄngs skull fick jag den kÀnslan i bröstet.. Att du fÄr lov och vara lycklig nu, Àven om du vet att livet inte kommer fortsÀtta vara sÄhÀr, sÄ ta vara pÄ de du har nu..

SĂ„ ja, den dĂ€r kĂ€nslan av oro och Ă„ngest Ă€r inte sĂ„ intensivt just nu. Är i stort sett, ganska överlycklig just nu.. Man mĂ€rker det ganska vĂ€l, pratar mer Ă€n vanligt hahahaha!

Ha en underbar dag! Imorgon ska jag göra en sak som jag har lÀngtat efter sen april mÄnad. Eller nej inte morgondagen direkt men det som komma skall efter morgondagen!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback