29 januari

Massvis med tankar, massvis att göra. Ska inte beklaga mig över att jag inte hinner med livet, Ă€r glad för det jag Ă„stadkommer med vardagen just nu. Saknar inte de lugna stunderna, det enda jag önskar Ă€r att saker och ting ska bli sĂ€kert. Inga ovissheter, det gör mig orolig. Ännu mer orolig Ă€n om jag inte har nĂ„got alls att göra. För dĂ„ hade man inget, man oroa sig men inte pĂ„ samma sĂ€tt. Haha!

Brukar inte ha problem med fysiska element i mitt liv, förutom sjuk ibland. Men mina axlar har varit cp frÄn och till i 2 Är, trodde först det handlade om nÄgot med svininfluensasprutan, för jag fick hög feber och dagen efter kunde jag inte röra mina axlar. Sen dess har det fortsatt.. Men en spruta kan vÀl inte pÄverka ens muskler sÄdÀr? Eller? Har inte riktigt forskat i det, bara hört att en del av befolkningen har fÄtt sömnsjuka. Men inte mer Àn sÄ. Men nu har jag ju sovit pÄ en soffa en del mÄnader, har mycket med livet. Vissa fÄr konstant huvudvÀrk och spÀnningar, jag fick axlarna! Böö!

LĂ€ngtar, verkligen lĂ€ngtar efter eget boende nu. Inte lĂ„ngt kvar, dock inget bestĂ€mt Ă€nnu. DĂ„ jag vĂ€ntar svar frĂ„n en av lĂ€genheterna jag ville ha mest. Men nĂ„gon av lĂ€genheterna fĂ„r jag, förhoppningsvis. Är glad för vad som, tĂ€nk Ă€ndĂ„ vilken frihet? Har ju bott sjĂ€lv innan, men lĂ€genheten var inte "min" sĂ„ kĂ€nde mig aldrig hemma. För stort, ingen mysfaktor, gjorde ingenting till mig eget. Det ska man göra nu, mysfaktor deluxe. Ska pilla och knĂ„pa för att Ă„stadkomma det. :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback