4 januari

FörlÄt för superdÄlig uppdatering, men har försökt ÄterstÀlla mig sjÀlv frÄn helgens bravader. Haha, Àr inte van att jobba helt enkelt och hoppas det blir andra puckar nu nÀr jag Àntligen har fÄtt en praktik!!! Inte var som helst iheller, pÄ samma rederi jag precis jobbat pÄ. En vÀldigt bra chans att fÄ visa vad jag gÄr för, och inte bara jobba hÄrt i 2 dagar och kanske inte syntes sÄ mycket. Nu ska jag ivÀg i 3 veckor. :) Ska vara kockelev sÄklart, men nÀr jag var ombord pÄ nyÄr var jag hotellstÀderska och bartender. Det betyder att man kan bidra med olika saker och förhoppningsvis bli inringd dÀrefter. SÄ nu köööör vi hÄrt! Ska planera min praktik och Äker vÀl ut sÄ snart som möjligt. Ska bli kuuuul! :D

Hur har era dagar varit annars? Har sjÀlv inte gjort sÄ mycket, sovit, kollat pÄ film, trÀnat och umgÄtts med vÀnner.


Ha de sÄ bra!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback