5 januari

LĂ€ngesen man vakna och var pigg och glad. Idag var de en sĂ„dan dag, bra början.. Ännu Ă€r den inte slut. Åkte till Arbetsförmedlingen, nu ska jag över i den vanliga kategorin.. Kommer sakna min coach.. Har haft han sen efter studenten, han Ă€r sĂ„ jĂ€vla bra. Det var han som fixa bĂ„de jobbet pĂ„ 4 mĂ„nader och nu under nyĂ„r. Är han evigt tacksam kommer fortfarande hĂ€lsa pĂ„ honom :)

TrÀffade sedan min Àlskade systeryster i stan, fick gÄ i lite affÀrer kolla runder lite. Men mitt presentkort Àr fortfarande intakt, fanns varken klÀder i min smak, eller smink. Har en speciell mascara jag Àr ute efter. Leggings fanns inte i min storlek sÄ de fÄr vÀnta :)

Sedan fikade vi, strövade runder. Snackade.. Brukar inte vara djup men min syster, för varje Ă„r hon kommer hem sĂ„ vill man egentligen bara dela de positiva hĂ€r i livet. Ha sĂ„ kul som möjligt imed hon inte Ă€r hĂ€r lĂ€nge. Men i Ă„r öppnade jag mig, och min syster Ă€r sĂ„ underbar. Hon har rĂ€tt, i allt hon sa idag. Älskar henne <3

Är hemma nu, varvar ner. Sen undrade en vĂ€n om jag ville följa med till Club Akut ikvĂ€ll.. Kliar lite i fötterna imed att jag inte festat pĂ„ ett litet tag nu.. Har börjar lugna ner mig hehe! Men vi fĂ„r se :) RĂ€tt tomt i plĂ„nboken, men gĂ„r jag ut sĂ„ Ă€r de för att dansa idag. DĂ„ behövs inte alkohol.. Vatten duger ;)

 

Ha en trevlig kvÀll!


Kommentarer
Postat av: Tosse

Oooohhh nu lÀngtar jag Ànnu mer tills barnen har somnat :D HOPPAS HOPPAS HOPPAS det Àr det jag tror !!!!!! ;)

2012-01-06 @ 18:07:18
URL: http://helsingborgimitthjarta.blogg.se/
Postat av: Tosse

Sv: OOOHHHHH JAG GJORDE ALLT DET DU SKREV !!!!! :D Och nu fÄr man vÀnta en vecka tills nÀsta avsnitt :/

2012-01-06 @ 21:10:16
URL: http://helsingborgimitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback