20 juni

I förrgÄr var jag och Louise och rörde pÄ höfterna, riktigt kul och efterlÀngtat. Dans Àr sÄ himla roligt :) Blev en superbra kvÀll, och Louise gjorde mig snygg i hÄret. Alltid lika uppskattat, kÀnner mig som en kÀndis haha!
 
IgÄr var en lugn dag, vi kom hem rÀtt sent/tidigt pÄ morgonen. KÀndes som om man inte fick nÄgon sömn under natten haha sÄ gÄr de nÀr man har kul helt enkelt :) SÄ igÄr gick dagen ut pÄ att, kolla serier. Somnade redan runt 7 och var pigg klockan halv 9 imorse, har sen dess sorterat klÀder, dammtorkat och dammsugit lÀgenheten. Ska snart ta den lilla disken som finns.
 
TrĂ„kigt dock att nĂ€r de Ă€r fint vĂ€der, och mina vĂ€nninor (de flesta iaf) jobbar. Är inte direkt typen hemma iallafall som gillar att göra saker pĂ„ egen hand, pĂ„ bĂ„ten kan jag gĂ„ iland och göra saker helt sjĂ€lv. De stör jag mig inte pĂ„, men hemma blir det ganska ensamt.
 
Har ju velat börja mÄla, men kÀnns som om man vet inte vet vart man ska börja eller nÄgot. Har heller inte tagit hem sakerna till det, och har jag ens tid med de? Fick reda pÄ att vi KANSKE ska mönstra pÄ tidigare ocksÄ, och dÄ sprack mÄnga planer för mig. Men fÄr hÄlla tummarna att de inte hÀnder, för vill ju vÀldigt gÀrna till Göteborg!
Även om jag Ă€lskar och jobba, och saknar bĂ„ten sĂ„ var den hĂ€r weekenden nĂ„got jag sukta efter redan i början av min törn, och planerade ihop med Louise. SĂ„ vill ju jĂ€ttegĂ€rna upp dĂ€r.
 
Vi fÄr se vad som hÀnder.. :)
 
Ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback