27 juni

HallĂ„ hallĂ„, kĂ€nns som tiden bara rusar ivĂ€g. Hinner varken tĂ€nka, för de hĂ€nder för mycket positiva och hĂ€rliga saker. Även fast de kommer motgĂ„ngar ibland sĂ„ deppar jag inte ihop som förr, bara inser att man fĂ„r gilla lĂ€get. Hade ju lĂ€ngtat jĂ€ttemycket efter att Ă€ntligen fĂ„ Ă„ka upp till Göteborg och ta en liten semester helg, men fĂ„r skjuta upp det, blir tidigare pĂ„mönstring. Men de gör inget, saknar bĂ„ten. Men det Ă€r Ă€ndĂ„ samma kĂ€nsla alltid bĂ„de nĂ€r man ska Ă„ka hem frĂ„n bĂ„ten eller ska Ă„ka till bĂ„ten. Man vĂ€njer sig med hemma livet, och vĂ€njer sig med bĂ„t livet. Det Ă€r kanske bara nybörjar kĂ€nslor, haha newbie! Men ser framemot 4 veckor med min fina besĂ€ttning pĂ„ sjön nu..
 
Hemma nu har jag bÄde jobbat, umgÄtts med vÀnner och hunnit med en del. Har Àven hunnit tillbringa tid med mig sjÀlv, och familj. Skönt att veta att man fÄr jobba lite hemma ocksÄ, och inte bara sitta pÄ röven alltid.
 
Är dock helt slut i kropp och sjĂ€l idag, sjĂ€lvförvĂ„llat men hade riktigt skoj ute igĂ„r med jocke och trĂ€ffa mĂ„nga nya mĂ€nniskor :)
 
NÀr jag och jocke skulle ut och röka igÄr, sÄ Àr dÀr ju kullersten utanför le cardinal "ni som vet, vet ju haha" gick med mina fina "wannabe" jeffery cambell skor igÄr, och kan faktikt gÄ hyfsat bra i dom... Men inte pÄ ojÀmna gator haha. SÄ iaf, nÀr vi skulle gÄ in igen, sÄ sÀger vakten ni Àr för fulla för att komma in "jag höll i jocke nÀr vi gick sÄ bÄda vinglade som fan" haha jag bara utbrast "eeeeh, har du sett mina klackar eller? haha men okej jag hÀmtar min jacka men slÀpp in min vÀn, han bara stötta mig sÄ jag kunde gÄ haha" han fick komma in och jag cykla hem.
Hade riktigt roligt iallafall :)
 
NÀÀÀ, nu ska jag faktiskt sova. Tidigt men behövligt, lÄng dag imorgon.
 
Upp tidigt, börja stĂ€da undan och packa halvt som halvt. Har ju alla jobbeklĂ€der ombord nu, men ska ha me mig lite annat ocksĂ„. Sen ska jag fixa mina naglar inför en 4 veckors törn, hoppas dom hĂ„ller *peppar* hem till mormor och morfar och pussa pĂ„ dom lite. Sen antagligen ska jag fylla i min tattuering bakom örat, annars Ă€r de tvĂ€tt resten av kvĂ€llen. Även stĂ€da och röja undan. AlltsĂ„ en smockad dag, haha
 
Ha en fortsatt trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback