7 juni

Börjar sakta men sÀkert hitta min plats i byssan, som jag skrev igÄr hade de verkligen inte funkat utan min fina mÀssjÀnta. Hon hjÀlper mig sÄ otroligt mycket!

Idag gjorde jag ost och skink paj till lunch och biff stroganoff till middag. Börjar nog fÄ de lite rÀtt nu, har ocksÄ schemalagt alla rÀtter till söndag iallafall...

De vill dock att jag stannar lĂ€ngre, men vet inte riktigt om jag orkar. Även om det sjĂ€lvklart Ă€r en stor möjlighet man inte ska behöva tacka nej till.. Men man var ju inte riktigt beredd, men rederiet Ă€r grymt tacksamma för att man stĂ€llde upp och det kĂ€nns bra i hjĂ€rtat att man har tillfört nĂ„got positivt =)

Fick som alla andra skatten tillbaka idag, kan lÀtt ge min mormor minst 8000 kr, ska se om jag kan ge mer. TÀnkte köpa en tv nÀmligen nÀr jag kommer hem! NÀsta lön ska jag betala resten av mitt bostadsbidrag med, har betalat 2000 hittills och de kÀnns bra, sÄlÀnge man betalar nÄgot =)

Sen till hösten kan man kanske börja övningsköra, ska prata med min lĂ€kare om de hĂ€r dĂ„ mina mediciner Ă€r rĂ€tt starka och hade ju velat köra med min pappa.. Hade kanske kĂ€nts lite mer tryggare och mindre nervöst. Glömde bort de sist dĂ„ jag var dĂ€r, hade mycket annat i tankarna som vanligt :P SĂ„ ska ha pengar till de och kanske Ă€ven spara till en bil och sĂ„. Ska ju Ă€ven resa till hösten, med pappa och bonusmor. HĂ€lsa pĂ„ syster, sĂ„ de ska bli skoj! Även att man har rĂ„d och de kĂ€nns bra! :) TĂ€nkte kanske Ă€ven Ă„ka pĂ„ resa med nĂ„gon vĂ€n, och ha en riktigt rolig festresa, har aldrig gjort nĂ„got sĂ„nt innan kanske pĂ„ tiden nu? =)

Nu ska vi ta fram tiden en sista gÄng ikvÀll, sen Àr vi snart framme i Aberdeen, pÄ söndag iallafall.. Tiden gÄr faktiskt sÄ mycket mer snabbare nu Àn innan haha, kanske för man knappt har tid att tÀnka och oroa sig? Tar dagen som den kommer =)

Ha en fantastisk kvÀll!



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback