9 juni

Har börjat trivas riktigt ordentligt ombord, tycker om besĂ€ttningen.. Men saknar Ă€ven de andra, varför kan inte alla jobba samtidigt? Haha yngre folk pĂ„ den hĂ€r törnen, och man kĂ€nner att de finns mer att prata om, iallafall med vissa. Vill ju sĂ„klart stanna, men kom pĂ„ att jag har ju ett möte hemma pĂ„ tisdag. Ska ju Ă€ntligen fĂ„ den hjĂ€lpen man behövt i 3 Ă„r. Vet inte riktigt om jag vill skjuta pĂ„ de dĂ„ jag vet att mitt mĂ„ende gĂ„r upp och ner och vill lĂ€ra mig att stabilisera det. Även om detta helt klart Ă€r en stor chans, och besĂ€ttningen har hittills berömt mig, och det Ă€r en skön kĂ€nsla! Var ju mest osĂ€ker de första dagarna men nu har man allting planerat, tills imorgon iallafall haha! Min medicin hĂ„ller Ă€ven pĂ„ att ta slut, dum som man Ă€r sĂ„ tog man inte med sig mer. Sjölivet Ă€r ju ganska oförutsĂ€gbart! Somnade gott klockan 20.00 typ igĂ„r, och vaknade kvart över 2, kunde inte somna om sĂ„ bestĂ€mde mig för att gĂ„ upp pĂ„ bryggan, hade jĂ€ttetrevligt och fick snackat av mig lite :) nytt folk och man kan tjöta om samma saker som man pratat med besĂ€ttningen innan utan att trötta ut nĂ„gon haha har hunnit baka bröd och förberett omeletten, sitter och funderar pĂ„ en marinad till min flĂ€skfilĂ© ikvĂ€ll men har inte kommit pĂ„ nĂ„gon god Ă€nnu, synd att mina recept block ligger hemma har en supergod i en av dom! Alla recept jag nĂ„gonsin lĂ€rt mig Ă€r dĂ€r och ibland kĂ€nns det riktigt trĂ„kigt att man inte har dom hĂ€r! Back to work! Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback