12 mars

Något som aldrig sker, är att jag skriver om något annat än mig själv (fåtal gånger iaf) haha! Men idag vill jag ta upp Big brother, det stora snacket. Sipan och resten av alla mobbare i huset är så vidriga, imed man själv växte upp med sådana dagisfasoner som de sysslar med. Tyckte allmänt synd om Hannah W hela veckan, och att hon vägra vara med och "städa" gjorde hon med all rätt, och gjorde alla andra förbannade. Blir man så utsatt som hon blev, då hade jag också lagt mig i sängen och stannat där hela dagen. Jag hade dock inte tolererat "fritt land, viftande armar" det hade smällt till direkt. Men tror man skulle fått straff för det, men de hade jag fan tagit bara för att visa att LÅT MIG VA ERA JÄVLA IDIOTER!

Hannah W gjorde programmet, och in med äckliga och vidriga Rodney är bara för att inte tittarna ska falla. Jag kommer kolla på kvällens avsnitt, sen är det slut. Inget Big Brother utan Hannah W.

GO GIRL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback