26 mars

Fysatan vad jag har varit sjuk och Àcklig de senaste dagarna, min mormor har varit min klippa nÀr Àckel hostattackerna har invaderat min kropp och lagat mormors soppa och kommit med té. Underbarare mÀnniska fÄr man leta efter.. För helt Àrligt nÀr man blir sjuk iallafall jag sÄ blir man som ett barn igen, man orkar inte göra nÄgonting. NÀr man bott sjÀlv har man bara legat helt stilla i soffan, knappt Àtit nÄgot, bunkrat upp med papperskorg, papper, nÀsspray & hostmedicin och bara legat dÀr. Nu fÄr man iallafall mat i magen! Det Àr vÀl skönt!

Skulle egentligen ta itu med saker idag, men fÄr vÀnta tills imorgon. Förhoppningsvis har lönen trillat in imorgon och dÄ mÄste jag Äka till danmark, ska dra med mig mormor =)

Ha en trevlig solig dag alla, sjÀlv fÄr man njuta med att öppna fönstret lite och fÄ in lite vÄrluft i huset..


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback