27 mars del tvÄ

Lönen idag, helt jĂ€vla paff blev man. Glaaaaaad! Åkte över med min Ă€lskade mormor, och jag var nog mer nervösare Ă€n vad hon var. Hon satte sig lugnt i stolen, jag sprang runder haha, mest för att kolla lönelappen och snacka med alla. Saknar mitt jooobbbb! Har inte varit dĂ€r sen torsdags.. VĂ€l i Helsingör, sĂ„ sprang jag till banken, vĂ€xla.. Sen hĂ€ngde jag och mormor ute i det fina vĂ€dret i vĂ€ntan pĂ„ Aurora. (Kort sammanfattning, min mormor och morfar har jobbat inom scandlines/sfl i 30 Ă„r. Sista bĂ„ten de jobba pĂ„ var Aurora. Den har varit pĂ„ varv nu och byggts om sĂ„ ville ta med mormor dit idag) trĂ€ffa mĂ€nniskor som pĂ„minde mig om att jag hade varit liten, och min mormor fick trĂ€ffa folk hon inte trĂ€ffat pĂ„ lĂ€nge. SĂ„dana gĂ€rningar gör mig sĂ„ lycklig! Att fĂ„ andra att mĂ„ bra, mest av allt min mormor och morfar. VĂ€l hemma, fixa man med rĂ€kningar. Även hastigt bege sig till polisen för att skaffa nytt pass, för givetvis skulle mitt pass gĂ„ ut den 5 april.. SKIT! Hinner kanske inte fĂ„ det tills jag Ă„ker pĂ„ mĂ„ndag...

Sen har jag bestÀllt en tid... För vadÄ undrar ni kanske dÄ? Joooo för att göra de hÀr.....

min 3e tattuering, för ett rimligt pris (inkl ifyllning av min 2a tattuering frÄn cypern som ser ut som fan) och det kommer inte vara min sista. Har en annan jag funderat pÄ lÀngre Àn bÄde den hÀr, och den texten som stÄr pÄ min kropp redan.. Men det fÄr bli lÀngre fram i livet, för vet inte vart jag vill ha den..

Sen har jag fÄtt en ungefÀrlig dag dÄ jag ska Äka ivÀg, antingen kvÀllen den 2e april eller den 3e april. Iiiihh jag Àr nervös nu!

 

Ha en trevlig kvÀll!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback