27 mars

5 dagar kvar, sen har man eget boende. MĂ€rker redan nu hur svĂ„rt de kommer bli att inte bo med mina Ă€lskade morförĂ€ldrar.. Älskar dom för allt de gjort och sagt, och kĂ€nner mig ganska ledsen faktiskt :( kommer sakna att sĂ€ga Godmorgon & godnatt till nĂ„gon varje kvĂ€ll.. Att börja handla mat sjĂ€lv haha blir sĂ€kert sedvanliga shopping rutiner nĂ€r det gĂ€ller sĂ„nt.. Storpack Ă€gg, keso, tonfisk, kycklingklubbor och massvis med pasta. Även utlĂ€ndska soppor man lĂ€gger i godsaker i.. LĂ€ngtar dock efter att fĂ„ laga mina plock ihop grytor och wok :) usch det hĂ€r kommer bli svĂ„rt!!! Hinner ju dock inte vĂ€nja mig riktigt Ă€nnu om jag ska Ă„ka ut pĂ„ jobb direkt :/ men de kommer, mĂ„lning, tapetsering och inhandla möbler likasĂ„.. Kanske har rĂ„d att köpa mig en billig tv sĂ„ man kan koppla datorn dit dĂ€r istĂ€llet, Ă€ven spegel ska köpas.. Resten Ă€r ju redan dĂ€r :)) alltsĂ„ inte mycket pengar som behövs spenderas om jag hittar brakpriser pĂ„ begagnade möbler man kan mĂ„la sjĂ€lv :) sĂ„ har nĂ„gon slitna men Ă€ndĂ„ hyfsat skick pĂ„ byrĂ„s eller skĂ„nkar, Ă€ven tv bĂ€nkar sĂ„ hojta :)) kanske ska tatuera mig i helgen ocksĂ„ om ekonomin tillĂ„ter, fick ett bra pris erbjudande man kanske inte kan motstĂ„ :) natti

 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback