31 mars

NU ÄR JAG ÄNTLIGEN ENSAMBOENDE! Och det kĂ€nns, riktigt konstigt. Saknar mormor och morfar redan, men har hunnit med mycket idag. Idag, eller imorgon.. Beror pĂ„ om jag orkar efter allt idag. SĂ„ ska jag diska alla bestick, kastruller, tallrikar och glas. In med allt i hyllorna och lĂ„dorna. KlĂ€derna Ă€r vikta och har lagts i ordning. Behöver bara galgar till "hĂ€nga upp högen" Ă€lskar och hĂ€nga upp klĂ€der, hatar egentligen och ha dom vikta haha! Man har bĂ€ttre koll =) Soffan, soffbord och matta Ă€r pĂ„ plats. Matbord likasĂ„ och sĂ€ngen. Det som fattas nu Ă€r..

1 byrÄ till
(Kanske en hylla, vi fÄr se)
Lite förvaringshyllor i badrummet
Speglar i hall och toalett (wtf, fanns ingen pÄ toan? :S)
SkostÀll & HÀngstÀll i hallen
TV bÀnk
Tavlor

SmÄsaker som
TvÀttkorg
Prydnads saker (slÀngde de mesta nÀr jag flytta sist)

Och om jag har rÄd, ska jag skaffa mig en tv.

Listan lÀr nog fortsÀtta, men nu vad jag vet saknas det.

Nu ska jag ta mig i kragen och bege mig mot affÀren, behöver köpa diskmedel, trasor och diskborstar.. Imorgon har jag bokat tvÀtttid redan hahaha! Har lite "mÄste" klÀder som jag ska ha med mig till bÄten.

Sen ska jag nog köpa hem lite (inte sÄ bra mat) idag, hehe förtjÀnar jag ;) plus att jag bor ju bredvid en pizzera som sÀljer langos (INTE BRA!) HAHAHA!

Imorgon, packa upp mer om de gÄr, diska, tvÀtta, hinna dra till en kompis och hÀmta lite saker jag lÀmnat dÀr, Äka hem till pappa pÄ söndags middag. MYCKET alltsÄ! ;)

Och vill verkligen tacka, mormor, morfar, moster och pappa för all hjÀlp idag. Utan er hade jag nog bara stÄtt dÀr och sett dum ut hehe massa kÀrlek till er <3


Ha en trevlig kvÀll!

Vardagsrummet :) den fina sidan iaf ;)




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback