8 mars.

Är förbannad pĂ„ vĂ€ldigt mycket nuförtiden. GĂ„r runt som en tickande bomb, nĂ„got jag gĂ€rna vill dela med mig av till folk runt omkring. Inte ert fel, inte mitt eget heller.. Det Ă€r livet som stĂ€ndigt gĂ„r emot mig. Jag har valt att backa ifrĂ„n det mesta hĂ€r i livet och fokusera pĂ„ jobb, pengar, boende och ett nytt och friskt liv. HĂ„ller kvar mĂ€nniskor som jag kĂ€nner Ă€r vĂ€rda det, och har sorterat ut de som sĂ€nker mig. Som inte kan hantera att jag Ă€r jag. Den dagen ni inser att alla har fel och brister och bortser frĂ„n att ingen Ă€r perfekt. Den dagen, dĂ„ har ni vĂ€xt upp.

Just nu Ă€r jobbet min lycka.. För jag kan koppla bort allt skit, le mot kunder och vara trevlig. Har förĂ€ndrats mycket sen jag börja jobba, kĂ€nner att min sociala situation mot mĂ€nniskor (okĂ€nda) har blivit bĂ€ttre. Förr var jag rĂ€dd att möta okĂ€nda mĂ€nniskor (serviceyrket) men nu gĂ„r de hur bra som helst. Är alltid glad nĂ€r jag sĂ€tter foten pĂ„ bĂ„ten och gĂ„r dĂ€rifrĂ„n med ett stort leende pĂ„ lĂ€pparna.

Skriver inte mycket hÀr, för som ni ser ovan.. SÄ kan jag verkligen inte hÄlla nÄgot privat, kan inte bara vara ytlig för jag Àr inte bara en sÄdan mÀnniska. Jag Àr djup, rotar i mycket och vill fÄ ut det. Min gamla blogg, som Àr lösenordskyddad, fÄr mer inlÀgg Àn den hÀr nuförtiden. Ingen kan lÀsa, jag kan slÀppa ut allt. SÄ torkan hÀr, Àr för att jag helt enkelt inte kan skriva...

HEJ, IDAG HAR JAG VARIT OCH FIKAT MED MINA VÄNNER... BLABLA... IDAG HAR JAG SHOPPAT BLABLA.. SÅHÄR SER JAG UT IDAG!

Har inte rÄd att fika, eller shoppa hela tiden. Sparar pengar som en idiot! Lever ett ganska trÄkigt liv, utöver jobb dÄ. Det Àr mitt liv, och ingen mer Àn jag Àr glad. Hade kunnat jobba 24/7 - 7 dagar i veckan. Som nÀr jag var ute 4 mÄnader till sjöss!

För jag tröttnar ALDRIG!

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback