13 maj

Det har hÀnt en del sen sist, Àr ute och jobbar igen pÄ sjön. Fick flyga till Aberdeen, har legat till Kaj dÀr i nÄgra dagar, fick shoppat lite pÄ asda och primark. Inte mycket direkt nÄgra toppar en jÀttefin jeansklÀnning och en kjol skitfin Àr den fÄr visa upp allt en dag :) den gladaste nyheten Àr ju att vi ska till Kanada, new foundland om jag inte har fel... Dock har jag aldrig seglat pÄ Atlantic ocean innan och de har jag fÄtt uppleva nu.. Jag trodde aldrig man kunde bli sÄhÀr dÄlig.. Har knappt sovit inatt, bÄten har hoppat och haft sig, rullat och gjort mycket ljud.. Jag har fÄtt hÄlla fast mig i kojen och har fÄtt lÀgga undan allt för annars hade allt flögit runder haha! MÄr illa som fan har besökt toaletten en gÄng idag.. RÀckte jag kom in i byssan i morse och lukta pÄ matosen sÄ mÄdde man illa. Försökte dammsuga men de gick inte.. Och nu ligger jag i hytten, vill göra nÄgot men det kÀnns farligt pÄ ett sÀtt och obehagligt.. Men ska försöka ta mig i kragen kan Ätminstone tvÀtta lite idag försöka hÄlla mig lite sysselsatt. Ha de bra sÄ hörs vi en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback