15 maj

Kom pÄ detta igÄr nÀr vi satt nÄgra stycken och kolla film i dagrummet och nÄgra i besÀttningen frÄgar mig om man vill göra rÀksmörgÄs till dom (jag orkade inte hade precis slutat jobba haha) och sen kolla vi pÄ en film vars mamma hade gjort mackor till sin son, och de reagera att ja dÀr ser du.. Haha jag behöver inga barn, jag har min besÀttning hihi stÀdar efter dom varje dag och gör rent. Visserligen lagar man inte mat men ÀndÄ :) den dagen kommer nog ocksÄ nÄgongÄng :) igÄr tog vi bak klockan yttligare en timme sÄ nu ligger vi 3 timmar bakom svensk tid :) somna gott igÄr, kÀnde att jag var tvungen att ta iallafall 1 mirakelpilla, för de var ett bra tag sen man tog dem.. Ingen mer Àn jag Àr glad, dessutom vÄgar man inte heller imed om de Àr dÄligt vÀder och de hÀnder nÄgot kan man inte ligga helt död i sÀngen och inte orka resa sig upp och vara helt vÀck om de handlar om liv och död! Men imed att vÀdret lugnat ner sig sÄ pass mycket sÄ vÄga man ta en igÄr. Idag ska jag göra ALLA dÀck! Har inte kunnat göra nÄgot pÄ 2 dagar och ser ut skiten har vÀxt, mÄr fruktansvÀrt dÄligt inombords nÀr man inte kan sköta sina dagliga rutiner :) sÄ börjar uppifrÄn idag och gÄr nerÄt :) pÄ fredag ska vi vara framme i St. Johns i Kanada :) Àr sÄ otroligt nervös, har Àntligen fÄtt komma till en del av vÀrlden man alltid velat Äka till! Har inte tid med de hÀr nu ska dammsuga och rengöra dÀck A nu! Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback