24 maj

Har försökt ladda upp bilder genom mobilen till bloggen men de funkar aldrig och lĂ€r nog inte funka heller. Sen har jag problem med min nya dator ocksĂ„, den ville aldrig installera iTunes dĂ€rför kan jag inte koppla in min mobil i datorn heller, sĂ„ man kan föra över bilder och dylikt. IgĂ„r var de halvtid pĂ„ bĂ„ten, idag Ă€r de 7 mĂ„nader till julafton haha! Tycker tiden har gĂ„tt snabbt Ă€ven om de kĂ€nns som om man har varit ombord hur lĂ€nge som helst! :) SAKNAR med stora bokstĂ€ver min familj och mina vĂ€nner hemma! Även min psykolog ocksĂ„ vid vissa tillfĂ€llen. För hĂ€r ombord Ă€r man ju kollegor, vissa blir ens vĂ€nner. Ända negativa Ă€r att mĂ„nga bor lĂ„ngt ifrĂ„n en nĂ€r man kommer hem, men dĂ„ har man ju en anledning att utforska lilla Sverige :) Dags att fortsĂ€tta jobba, ska försöka kopiera bilder frĂ„n Facebook och lĂ€gga upp hĂ€r men min dator vill inte ens ta emot nĂ€tverket ombord pĂ„ datorn ibland heller. SĂ„ ha en trevlig dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback