30 maj

Kan ju börja med att sĂ€ga att drömmar, bĂ„de goda och dĂ„liga skrĂ€mmer mig. Tror pĂ„ drömtydning och skrĂ€ms av att ibland stĂ€mmer mina drömmar med verkliga livet. För de flesta drömmar Ă€r ju vad ens undermedvetna förtrĂ€nger eller? Har slutat sova ett tag nu utan mina insomningstabletter, har vĂ€l varit sĂ„ pass utmattad att jag somnat utan dom. Tar man insomnings/sömntabletter iallafall i mitt fall sĂ„ har mina drömmar försvunnit helt. VĂ€ldigt trĂ„kigt! Kanske inte försvunnit men sovit sĂ„ djupt att jag inte kunnat minnas dom. För nĂ„gra dagar sen drömde jag att kocken och kapten stod i byssan och kolla vĂ€ldigt missnöjt pĂ„ mig, har vĂ€l haft en kĂ€nsla att jag inte varit sĂ„ duktig, men inte vetat vad jag ska göra bĂ€ttre? SĂ„ dagen dĂ€rpĂ„ sĂ„ frĂ„ga jag kapten (tog mig viljan till de) och ja de stĂ€mde de var inte helt fullt nöjda med mig. I det stora hela var vĂ€l att jag inte riktigt har varit hjĂ€lpsam med kocken, har ju trott hela tiden att jag sköter mitt, han sköter sitt. Men Ă€ndrade fort pĂ„ de hĂ€r och berĂ€ttade tydligt att jag vill komma tillbaka, jag vill ha det hĂ€r jobbet! En natt drömde jag att man var jagad, det betyder att man har stor press pĂ„ sig sjĂ€lv och det stĂ€mmer ju, jag Ă€r orolig att jag inte fĂ„r de hĂ€r jobbet som jag vill ha!!! Även en dröm om en kille, som jag inte kĂ€nner att jag vill falla för men i mitt undermedvetna sĂ„ har jag redan gjort de! Nattens dröm handlade om att ta farvĂ€l, att jag glömde mĂ„nga saker ombord pĂ„ bĂ„ten och missade mitt flyg! Sover nog rĂ€tt sĂ„ dĂ„ligt eller sĂ„ Ă€r min hjĂ€rna helt ute i de blĂ„ som vanligt! Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback