8 maj

TÀnk vad tiden gÄr fort, fattar fortfarande inte att jag fyller 23 Är idag. KÀnner mig absolut inte sÄ gammal! haha

För 1 Är sen, var jag i Cypern och fira min födelsedag. Det kÀnns inte som evigheter sen Àven om det Àr 1 helt jÀvla Är! Kommer ihÄg den dagen som igÄr, berusad som fÄ.. SkÀmde ut mig i vanlig ordning :) Red pÄ en tjur och hade riktigt roligt!

IĂ„r blir födelsedagen lugn, ska hem till mormor, sen trĂ€ffa finaste bĂ€stis. Hade ju jĂ€ttejĂ€ttegĂ€rna velat fira den ordentligt, men kĂ€nner inget behov av de det hĂ€r Ă„ret. Uppskattar de som redan har hĂ€nt, som att jag fick vara med hos pappa i lördes. De sjöng för mig med, och gav mig presenter. Blev vĂ€ldigt glad för allt! Även igĂ„r trĂ€ffa jag min fina moster och fick present. Men hon totalvĂ€grar att jag ger tillbaka! Haha men nĂ„got ska jag smyga med hem frĂ„n Aberdeen (om jag mönstrar av dĂ€r) Ă€ven en mysig middag med lollo och mallan igĂ„r pĂ„ mezo dĂ€r jag fick en pĂ„se fylld med fina saker. Tack för allt, nu Ă€r jag redo för 1 mĂ„nad. Folk runt omkring mig har gett mig sĂ„ mycket energi den sista tiden, som jag vet att man kommer kunna ha anvĂ€nding för nu nĂ€r man laddar upp för en törn pĂ„ 1 mĂ„nad!

LÀngtar tills imorgon, dock inte inför tiden. Den fasar jag för.. Ska ta bÄten till helsingör 05.30 sen tÄget dÀrifrÄn :P

Ha en trevlig dag för de ska jag =)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback