20 november

Japp, förlÄt har fÄtt lite pikar att bloggen inte har varit sÄ aktiv som den brukar vara eller egentligen inte... Har gÄtt lite upp och ner ett tag. Finns sÄ mycket annat att göra Àn att lÀgga ner energi pÄ att blogga alltid :) (ingen storbloggar framtid hÀr inte) haha

Min fina och underbara 28 dagars ledighet lider just nu mot sitt slut. Första gÄngen man har varit hemma hela ledigheten och nu kÀnner man att de ska bli kul att Äka och jobba men samtidigt trÄkigt att lÀmna allt roligt som hÀnder och har hÀnt hÀr hemma. Ska försöka sammanfatta hela ledigheten kort.

Mycket fest och galna upptÄg med mina fina och underbara vÀnner har hunnits med. 80 tals fest dÀr man klÀdde ut sig Àven halloween. Haft mysiga kvÀllar hos mina förÀldrar Àven bjudit ut dom pÄ middag. UmgÄtts med mormor och morfar. Men framförallt inrett min underbara lÀgenhet, trivs sÄ himla bra nu i min lya sÄ de nÀstan kommer vara svÄrt att sÀga hejdÄ till den imorgon.

Har varit hos mallan och fÄtt mitt hÄr fixat, sÄ nu Àr jag ombre och kommer vara de ett bra tag framöver har trivts med mitt hÄr hela ledigheten, och kommer inte tröttna :)

Varit pÄ mysiga behandlingar sÄsom fötter, massage, ansikte och hÀnder. FÄtt fina naglar 2 gÄnger :)

SÄg Àntligen den sista delen av twilight (breaking dawn del 2) och grÀt, skratta och applÄdera mig igenom hela filmen. Fy det kan inte sluta sÄhÀr, 5 underbara filmer!

Men nu Àr de Äter tillbaka till ett jobb jag verkligen Àlskar och trivs med. Underbara mÀnniskor och vÀrldens finaste bÄt.

Ska försöka iaf uppdatera nÀr jag Àr ute, inte för min skull, men för er och för min mormor och morfar som lÀser och som jag Àlskar över hela mitt hjÀrta.

Även ett stort tack för ALL hjĂ€lp ned lĂ€genhet frĂ„n bonusmor och pappa!

Är sĂ„ glad att bonusmamma finns i mitt liv, utan henne hade jag inte haft koll pĂ„ hĂ€lften av alla saker som behövs ha koll pĂ„.

Ha de sÄ fint !


Kommentarer
Postat av: Bonusmor

Tack kĂ€ra du det vĂ€rmde va rĂ€dd om dig ha det sĂ„Ă„Ă„Ă„ bra ses om en mĂ„nad kram ❀

2012-11-21 @ 06:29:47

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback