14 oktober

Lyxig söndag, innebÀr ombord sovmorgon :) Ingen mer Àn den hÀr mÀssjÀntan bugar och tackar för de. 2 timmars extra sömn pÄ morgonen skadar ju ingen levande individ :) vi ligger fortfarande till kaj i bergen det har vi gjort sen i fredags.

I fredags utforskade jag och nÄgra i besÀttningen bergen vÀldigt fint och en vÀldigt mysig stad.

IgÄr va de lördag och proviant, skada mig, fÄtt trÀningsvÀrk i armarna haha hulken mimi har blivit klen :)

Idag har jag stÀdat och fixat i ordning bland proviant och massa annat smÄ fix, snart paus dÄ ska jag nog trÀna men ska se om man orkar... Har varit rÀtt sÄ lat ombord, kan ju bero pÄ att man Àr trött stÀndigt.... Men har ju Àtit mindre sÄ förhoppningsvis har de gett resultat de med :) fÄr ta igen förlorad trÀning nÀsta törn och cykla om vÀdret tillÄter hemma :)

Idag Àr de 10 dagar kvar ombord, börjar fÄ en konstig kÀnsla i mage och hjÀrta.. Nu Àr ju bÄten en vana och som en andra hem dÄ man varit ombord 56 dagar sammanlagt nÀr man Äker hem...

Hur kommer man mÄ psykiskt bland folk hemma nu nÀr man varit "instÀngd" med 32 personer (2 olika) besÀttningar. Fasar för om man vÄgar befinna sig bland stora folkmassor för man har ju hittat sin comfort zone haha

NĂ€ ska sluta analysera och leva i nuet.

Ska iallafall umgÄs med min fina familj hemma extra mycket den hÀr gÄngen iallafall. Inreda och bara va! Kolla alla serier man missat :) KÀnns som om mina 4 veckor kommer gÄ för fort haha!

Ha en trevlig söndag!

Kram pÄ er alla!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback