17 oktober

Efter nĂ„gra roliga och sega dagar i Bergen Ă€r de Ă€ntligen dags för lite Ă€ventyr. Åter mot Aberdeen, hoppas för en chans att gĂ„ iland igen och shoppa hehe har ju lite kvar pĂ„ kontot att spendera :) New look som Ă€r min favorit butik i Storbritannien/Skottland har blivit ett mĂ„ste nĂ€r tid finns och möjlighet. Har till och med lyxen att de finns en app sĂ„ man kan vĂ€lja ut sina favoriter och sist jag var dĂ€r och hade brĂ„ttom sĂ„ hjĂ€lpte en person mig att hitta alla plagg jag var ute efter sĂ„ jag snabbt kunde testa och sĂ€ga "ja eller nej" hehe

Iallafall hoppas jag pÄ en chans till, men man ska aldrig lÀngta för mycket man kanske blir besviken ;)

Var pÄ Ikea idag blev dock inte sÄ mycket shopping till mÀssen tyckte inte dom hade rÀtt utbud till vad jag hade tÀnkt mig i mÀss & dagrum sÄ fÄr klura och se vart nÄgonstans man kan köpa annars.


7 dagar kvar, 6 arbetsdagar kvar!

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback