30 september

Sista dagen pĂ„ den hĂ€r mĂ„naden, imorgon Ă€r de oktober. Ända sedan jag började jobba hĂ€r ombord har livet bara gĂ„tt vĂ€ldigt snabbt. KĂ€ndes som om de va april igĂ„r. KĂ€nns som om man knappt vistats hemma, bara jobbat.

Men vet ni vad? Jag fullkomligt Ă€lskar de! Nu sen crew bytet har jag slitit rumpan av mig, och Ă€lskar de. Dagarna gĂ„r snabbt, har alltid nĂ„got att göra. VĂ€ldigt stor skillnad om man ska uttrycka de sĂ„, hoppas kocken uppskattar dock att jag schasar ut honom frĂ„n byssan och sĂ€ger "de hĂ€r fixar jag" haha men Ă€lskar mitt jobb nĂ„got enormt, och att fĂ„ stĂ€da sĂ„hĂ€r mycket Ă€r otroligt kul! Även fĂ„ baka som jag gjort idag. Fika kakor och Ă€pplepaj med vaniljvisp :)

Imorgon ska jag gÄ upp redan klockan 5 för att se hur kocken gör sitt bröd, sÄ ska jag fÄ göra frukost nÄgon morgon. Ska bli kul!

SÄ en dusch pÄ detta sen hopp i bingen!

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Casper :)

Saknar dig <3

2012-09-30 @ 20:02:45
URL: http://theresefryksater.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback