11 januari

Medans jag försöker vÀnda och vrida pÄ mig sÄ smÀrtan ska försvinna sÄ tÀnkte jag uppdatera lite hÀr för er :)

Har haft mycket pÄ gÄng den hÀr ledigheten Àn Àr de inte slut :) Har bokat en tid pÄ lördag för inte mindre Àn min 4e tattuering :) Ska ocksÄ bygga ut min text pÄ ryggen, den har aldrig kÀnts riktigt komplett sÄ nu ska den bli de Àven fylla i mitt fina B bakom örat. 4 tatueringar sen Àr förhoppningsvis den hÀr damen nöjd! :)

Som mÄnga andra ocksÄ vet Àr de 28 dagars jobb om 5 dagar igen, lÀngtar knappt! Sista snart 2 veckorna hemma har varit ganska trÄkiga imed att de första 2 varit otroligt hÀndelserika. Jul, nyÄr massa fest och roliga upptÄg.

Sen nÀr man kommer hem den 13 februari (förhoppningsvis, man vet ju aldrig ;) ) sÄ behöver jag, pappa och bonusmor bara vÀnta i 4 dagar för sen gÀller de 3 underbara efterlÀngtade veckor i paradiset Thailand! Ska bliiii sÄ skönt! Har sÄ stora förhoppningar sÄ fÄr dÀmpa mig lite hehe pappa och bonusmors fel! Men litar pÄ dom nÀr de sÀger att du kommer Àlska maten, miljön och hur avslappnande allt Àr! Men de finns ju Àven baksidor ocksÄ, mygg, kryp och allt sÄnt man verkligen hatar! Hade dött om jag sett en stor spindel, orm eller harmlösa djur som ödlor hatar ödlor haha

NÀ ska försöka sova nu.. Dagen imorgon kommer bli mysig!

Först lunch med min fina moster, sen trÀffa upp bonusmor för att Äka till tattueraren och förplanera lite sen blir de Fondueafton ala hasslarp (olja inte buljong hehe) lÀngtar knappt!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback