16 januari

Det har varit en vÀldigt hÀndelserik dag, eller inte hahaha... Kanske för er, men Äkte tÄg i 1 timme, sprang till gaten pÄ sÄdÀr 10 min men hann köpa ciggaretter. Flög flygplan till Aberdeen i vanlig ordning, och sen hamna vi pÄ ett hotell för bÄten lÄg till ankars och vÀntade pÄ att fÄ förtöja till kaj.
 
PĂ„ hotellet sov jag, Ă„t, sen sov igen. Det enda som oroa mig var mitt batteri pĂ„ mobilen haha, dagens ilands problem. Mobilbatteriet, suger MÖÖÖÖG! Kunde heller inte ladda den dĂ„ jag inte har sĂ„dana uttag som de har hĂ€r :P
 
Sen skulle vi i all hast ner till kajen för bÄten skulle komma in men stod dÀr i 1 timme och frös fötterna av mig, kÀnde att hÀr skulle de bannemig bli köldskador.
 
Ny dag imorgon, bara 27 dagar kvar ombord och 31 dagar till THAILAND.. :D Som jag vill dit nuuuuuu!!
 
Ha de sÄ bra
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback