19 mars - sailor moon

AlltsÄ detta eviga tjat om min jÀdrans kostym! Men har ju Àntligen fÄtt den uppsydd i Thailand! Nu kommer de svÄraste att finna alla acessoarer!

1. PÄ ebay verkar inte nÄgon intresserad av att lÄta mig bara köpa handskarna och halsbandet sÄ fÄr kanske köpa en drÀkt till? NÄgon som vill vara sailor mars? Hon har samma fÀrg pÄ handskarna och halsbandet haha

2. Skorna & peruken Àr bestÀlld men de ska ta högst 35 dagar att fÄ hem.... Eh? 38 dagar till festen hoppas de kommer!

3. Accessoarerna har jag budat pÄ hoppas jag vinner...

4. Och slutligen, kommer jag gilla att stÄ dÀr helt utklÀdd? Hahahahaha

27 april nu tack! Hoppas allt blir bra tillslut!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback