16 juli

Allt är ibland bara en ond cirkel som går runt och runt, det tycker jag egentligen handlar mest om att man kanske är stolt att inte vilja reda ut saker och ting? För mig är de viktigare med ärlighet. Ärlighet kanske sårar. Men jag blir hellre sårad av sanningen än att få lögner. För lögner kommer fram förr eller senare. Jag kan aldrig hata människor, framförallt inte människor som ger mig kärlek. Familj, vänner, kärleken. Jag vill hellre lösa saker, få sanningen. Man kan välja att gå vidare eller kämpa mot ett gemensamt mål. Sålänge alla är med på samma not som man själv är. 

Jag har kämpat hela mitt liv efter många saker, och vissa har gått åt skogen andra saker har jag uppnått. De gäller bara att kämpa tills de kanske inte finns något kvar att kämpa för eller så löser allt sig :) tiden utvisar! 

Ha en bra dag alla! 





Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️❤️❤️❤️❤️🌟🌟

2014-07-16 @ 17:52:42
Postat av: Anonym

❤️❤️❤️❤️❤️🌟🌟

2014-07-16 @ 17:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback