4 juli

Amerikas national dag, och min finaste storasysters födelsedag! Hurra hurra! Ses snart, i september iallafall! Min första gĂ„ng i Ibiza och de ska bli sĂ„ kul! :) 

Internet ombord va dĂ„ligt innan, men sen bytet har de blivit Ă€nnu sĂ€mre. SĂ„ man mĂ„ste ha lite framförhĂ„llning kĂ€nner jag inför fĂ€rden mot landet vi ska jobba i framöver sĂ„ har betalat rĂ€kningar 3 mĂ„nader framöver iallafall satt datum för de sĂ„ de dras automatiskt. DĂ„ hyran inte gĂ„r att sĂ€tta pĂ„ autogiro sĂ„ fĂ„r man hitta en lösning. Jag Ă€r inte typen som vill hamna i varken inkasso eller kronofogden. Har aldrig varit i kronofogden och ska heller aldrig hamna dĂ€r! :) 

Annars rullar dagarna ombord pĂ„ som vanligt, inte mĂ„nga dagar kvar nu. Har dock fĂ„tt en talgkörtels inflammation i ögat Ă€ven kallad vagel som gör satans ont. Kan inte böja mig för dĂ„ börjar hela ögat bulta. FĂ„r ibland gĂ„ med huvudet upp för annars gör de ont och fĂ„r Ă€ven ont i huvudet av de. Och visst sĂ„ ska man vĂ€l vara stark nog att klara sĂ„nt hĂ€r men jag Ă€r personen som beklagar mig nĂ€r jag har ont kan inte hjĂ€lpa de. Inte för att de gör saker bĂ€ttre eller att man mĂ„r bĂ€ttre. Jag Ă€r bara sĂ„n som person, de Ă€r inte för att jag söker uppmĂ€rksamhet heller. De Ă€r vĂ€l bara för att ja ha nĂ„got att beklaga mig över haha 

Ni fĂ„r ha de sĂ„ bra allesammans! RĂ€knar dagarna nu, dock blir de ett stopp i Köpenhamn för lite saker sĂ„ övernattar dĂ€r 1 natt och kommer hem pĂ„ torsdag eftermiddag Ă€r de tĂ€nkt! :D 

Kollade precis pĂ„ en film pĂ„ cmore I give it a year, fyfan va man kĂ€nde igen sig i den filmen. BĂ„de skratta och grĂ€t lite :( 

/






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback