25 juni - del 2

Blir sĂ„ trött ibland, och bitter pĂ„ vissa situationer hĂ€r i livet. 

Varför Ă€r de inte lĂ€tt för folk att vara Ă€rliga istĂ€llet för att dra ut pĂ„ saker? Varför inte lösa saker och ring direkt istĂ€llet för att hĂ„lla de inne? 

Blir sĂ„ trött ibland pĂ„ att alltid ha tankarna pĂ„, varför kan jag inte fĂ„ lov att vara den jag Ă€r? Varför kan ingen tycka om mig för den jag Ă€r? Varför ska de hela tiden pikas att sĂ„ kan du inte vara, sĂ„ kan du inte göra. Sluta med de, gör inte sĂ„.... 

Förhelvete jag Ă€r 25 Ă„r, detta Ă€r personen jag Ă€r. Vill JAG Ă€ndra pĂ„ mig sjĂ€lv sĂ„ gör jag de, visst Ă€r de trevligt om mĂ€nniskor talar i en vĂ€nlig nivĂ„ om vad jag gör för fel istĂ€llet för att förödmjuka mig? Vara elak? IstĂ€llet för trevlig? Mina taggar gĂ„r rĂ€tt ut, och blir förbannad och irriterad. Vi alla Ă€r mĂ€nskliga, och har kĂ€nslor. Men ibland förstĂ„r inte vissa mĂ€nniskor att saker de sĂ€ger sĂ„rar personen du sĂ€ger de till on du inte kan sĂ€ga nĂ„got vĂ€nligt... SĂ„ hĂ„ll tyst istĂ€llet! 


Godnatt 😔






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback