26 juni - del 2

NĂ„gon jag verkligen kĂ€nner mig enormt avundsjuk pĂ„, Ă€r bagerskan Manuela som jag följer flitigt pĂ„ instagram hennes hemsida Ă€r http://www.passionforbaking.com, denna norska kvinna gör sĂ„ otroligt fina bakverk, tĂ„rtor och framförallt har hon ett kök som man avgudar och skulle sjĂ€lv vilja ha... Lixom ge mig? Hennes kĂ€nsla för detaljer i sina bilder hon förmedlar pĂ„ sin instagram Ă€r helt sjuka! Henne ser jag upp till, för de Ă€r min största dröm. Öppna ett kafĂ© just i de hĂ€r stuket fĂ€rgmĂ€ssigt och de detaljerna hon framför. Jag tycker hon mixar lite 50 tal med shabby... Alla tokbakglada har verkligen missat nĂ„got! In och följ och dregla över hennes kök och bakverk som jag gör! 😍😍😍 

Bara alla hennes kitchen aids hon har 2 st en rosa en turkos, 1 rosa blender de superfina smeg kylskĂ„p i rosa... Och alla  andra fina saker... 










Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback