28 juni

Är så taggad inför nästa vecka, avmönstrings städ ;) snart hemgång och fasiken va jag ska ha kul denna ledigheten. Ska försöka göra något roligt varje dag, försöka mig på de här med att bada i havet hemma, sola som fan, träna, festa och umgås med vänner. Precis som man gör i juli månad :D 

Har haft lite upp och ner dagar här ombord, väldigt vanligt i mitten av törnen haha varför vet jag inte. Haha 

Men mår bättre nu och taggar som sagt avmönstrings städ :D tycker de är roligt för man är igång heeeela tiden känns de som, fast de kanske bara tar 2 timmar haha men de är som ett konditionspass :D 

Ska från och med nu släppa allt negativt omfamna de positiva. De är dags att gå vidare och låta livet rulla på. De tog ett tag, men man inser väl saker efter ett tag och här ute på båten blir man väl egoistisk. Tänker mycket på sig själv och vad man själv behöver. Vilket jag tycker är nyttigt på ett sätt :) 

Ha en fortsatt härlig dag! 







Kommentarer
Postat av: Nettan

Fina Mimi mysa när du kommer hem ❤️❤️❤️❤️

2014-06-28 @ 22:42:13
Postat av: Nettan

Fina Mimi mysa när du kommer hem ❤️❤️❤️❤️

2014-06-28 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback