Att kÀnna sig behövd...

Är de naturligt för en kvinna att vilja kĂ€nna sig behövd och Ă€lskad i alla stadier i livet? För nĂ€r jag inte kĂ€nner mig behövd sĂ„ automatiskt kĂ€nner jag mig oĂ€lskad. 

Jag vill veta vad mĂ€nniskor tĂ€nker nĂ€r dom tĂ€nker pĂ„ mig. SĂ€rskilt ett kĂ€rleksintresse. Varför har killar generellt svĂ„rt att ta första steget till nĂ„got? 

Jag tror att kvinnor i ett förhĂ„llande (utifrĂ„n mina perspektiv) uppskattar dom smĂ„ sakerna. Ett godmorgon fĂ„r en och kĂ€nna sig speciell, för dĂ„ kĂ€nner man att du som partner Ă€r de första din respektive tĂ€nker pĂ„ och vill göra dig medveten om de. Även ett godnatt betyder mycket för mig. 

Sen helt random pĂ„ dagen om de dyker upp ett sms (jag saknar dig, jag Ă€lskar dig) de lyser upp hela min dag. SĂ„dana smĂ„ saker gör att dagen blir helt fantastisk. 

Även nĂ€r ens partner vill ha hjĂ€lp eller synpunkter, ventilera sig om sina problem. Öppna upp sig, blotta sig sjĂ€lv för generellt sĂ„ Ă€r de kvinnor som gör de men gör inte killar de ocksĂ„ i en relation? Hur lĂ€nge inpĂ„ ett förhĂ„llande kan/ska man vĂ€nta innan man kan börja tvinga fram de? För jag Ă€r en person som Ă€r vĂ€ldigt lĂ€tt pĂ„ de planet, jag krĂ€ver dock lika mycket o gengĂ€ld för de jag visar ocksĂ„. SlĂ€pper jag nĂ„gon nĂ€ra inpĂ„, vĂ€nskapligt eller kĂ€rleksmĂ€ssigt sĂ„ förvĂ€ntar jag mig de tillbaka ocksĂ„. 

Eller Ă€r jag helt enkelt alldeles för otĂ„lig och intensiv? 

Dagens funderare, tĂ€nker alldeles för mycket ombord. Har sina fördelar och nackdelar dock! 

Ha en trevlig helg! 






Kommentarer
Postat av: Anonym

💘

2015-01-17 @ 00:27:48

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback