2 april del tvÄ

Jag Ă€r framme, resan tog inte sĂ„ lĂ„ng tid.. VĂ€l framme i Aberdeen sĂ„ ville agenten som hĂ€mtade mig, visa mig runder i hela stan.. Och det mest roligaste, JAG FICK BESÖKA EN ASDA!!! LOOOOVE! (Asda & Tesco Ă€r som Maxi Stormarknad fast Ă€nnu större och billigare!) Köpte mig shampoo och balsam för 10 pund, inte sĂ„ farligt :) Stora flaskor.. VĂ€l i hamn sĂ„ kommer de mĂ€n och ska hĂ€mta mig, och sĂ€ger Ă„t mig att sĂ€tta pĂ„ mig vĂ€rsta livdrĂ€kten.. Ja dĂ„ skulle vi Ă„ka ut med livrĂ€ddningsbĂ„ten till sjĂ€lva bĂ„ten... Skraj? Eh jaaaa! Men hann inte reagera sĂ„ mycket... SĂ„g ju lixom ut sĂ„hĂ€r haha

En massa guppande, och hÄlla koll pÄ vÀskorna.. Sen var vi framme, blev upplyfta och fick stiga ombord pÄ bÄten. Vilken kÀnsla, helt underbar! Trevliga mÀnniskor, och superfin bÄt överlag. Helt ny och helt fantastisk! Har fÄtt jobba middag iallafall, sÄ fick kÀnna pÄ lite av vad jag ska göra =)

Ska snart sova, börjar 6 imorgon i vanlig ordning. Som pÄ mitt förra bÄtjobb för 2 Är sen.

Allt för mig idag, ska försöka uppdatera sÄ gott de gÄr..

 

Ha de sÄ bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback