20 april

Som jag har lÀngtat efter den hÀr dagen! Saknar mormor och morfar nÄgot enormt! Vid 10 (engelsk tid) börjar resan hemÄt! NÀr jag kommer hem ska jag börja ladda ner alla 20 avsnitt av alla serier man missat! Blir nog en helkvÀll tills jag dÀckar! Ska försöka sova ut imorgon men kommer sÀkert tamefan vakna klockan 5-6 automatiskt haha! Om jag inte minns fel sÄ gjorde jag det en hel vecka efter min 4 mÄnaders törn för 2 Är sen, tills jag helt sinnessjukt Àndrade om hela mitt liv efter det och kunde inte sova pÄ nÀtterna överhuvudtaget haha! Dags för frukost! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Casper

Har inte slÀppts sÄ mÄnga avsnitt :(

2012-04-20 @ 09:17:39
URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback