24 januari

I super suck BIGTIME! Med att uppdatera min blogg, hÀnder mycket, men det mesta Àr saker jag inte kan dela med mig av till just den hÀr offentliga sektorn haha! Massa möten, mycket tankar.. Ja sÄnt som ni inte ska veta helt enkelt..

Har landat i Malmö, ska sova hos moster inatt. Imorgon och torsdag Àr det utbildning. Basic safety, och ni som Àr high tech i hjÀrnan vet redan vad detta Àr, ni andra fÄr anvÀnda lite hjÀrnceller eller google.se för jag orkar inte förklara för er haha!

Är vĂ€ldigt nervös.. Mest för att jag inte hitta min bikini idag, och vem kommer in som en "rĂ€ddare i nöden, som inte Ă€r en rĂ€ddare i nöden iallafall" mormor och erbjuder mig sina baddrĂ€kter frĂ„n nĂ€r 70-80 talet frös ihjĂ€l. SĂ„ jag hoppas alla Ă€r riktigt fula pĂ„ den hĂ€r kursen, för jag ska gĂ„ i en svart baddrĂ€kt.. (Har iallafall rakat benen, sĂ„ lite snygg kĂ€nner man nog Ă€ndĂ„ sig haha)

Ha en trevlig afton, onsdag och torsdag.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback