17 juni

HallÄÄÄÄÄ!

Är riktigt seg idag, varför vet jag inte hehe.. Skulle ju egentligen hem, och ut igĂ„r. Men orka faktiskt inte efter fredagen.. Blev lite för mycket dĂ€r kanske, haha! Ville gĂ„ all in men Ă€ndĂ„ tĂ€nka pĂ„ att man skulle jobba dagen efter, blev lite för berusad och Ă„kte hem och sov istĂ€llet för att gĂ„ ut. Vaknade pigg och glad nĂ€sta dag, sĂ„ de va ju positivt! =)

VÀl pÄ jobb, var riktigt roligt att fÄ trÀffa alla igen! Har saknat mitt fina hemma jobb. Alla kollegor, alltid glada och man fÄr sÄdan energi! MÄnga Àndringar har skett, men tyckte fortfarande de va lika skoj! Mycket nytt att ta in och lÀra sig ocksÄ, men de va bara skoj! Hoppas nu jag inte gjorde nÄgot fel, eller glömde nÄgot :(

Sen cykla jag hem, tur sÄ regna de inte dÄ. Lite uppskattat iallafall, kolla ett avsnitt av en serie. Sen raka vÀgen in i sÀngen, somna gott. Vakna inte förens halv 12 idag, gillar inte de men ibland fÄr man faktiskt lov att sova ut!

Idag blir det ett besök och pappa och bonusmor, kÀka och umgÄs. Ska bli mysigt! Sen imorgon börjas de, ska försöka börja mÄla om hÀr hemma, ska anteckna allt jag kan idag, och lyssna noggrannt pÄ min pappa haha! TÀnkte börja med vardagsrummet iallafall, sÄ jag fÄr upp hyllor hÀr sÄ man kan packa ur sina sista lÄdor, dÀr allt "hyllaktigt" befinner sig. SÄ blir man av med det, sen hallen för jag vill hÀnga upp hyllor dÀr med, tavlor och min spegel! Sovrummet kan jag ta sist, sÄ köket blir nÀstsist. Aja, haha!

Ha en trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback