18 mars

En sak jag bara snabbt ska skriva av mig, Àr att i nya sociala sammanhang sÄ försöker jag smÀlta in. LÀra mig min rÀtta plats, var som helst sker det hÀr. Om jag möter nya mÀnniskor, blir jag nervös. Nervös över att sÀga fel saker, bete mig fel. Varenda j*vla gÄng gör jag ÀndÄ samma misstag, rÄkar smÀlta in fel. Hamnar i skiten, för jag blir uppfattad pÄ fel sÀtt. Jag kan mena saker positivt, men det kommer ut negativt och folk som inte kÀnner mig tillrÀckligt vÀl lÄter det gÄ lÀngre... Sen nÀr man ska förklara, sÄ vet man inte riktigt vart man ska förklara sig för.. För man mena ju att de skulle vara positivt? :@

14 dagar kvar, sen Ă€r jag lĂ€genhetsĂ€gare. Ska bli kul, men sitter Ă€ndĂ„ hĂ€r med massor med tankar i huvudet. Har jag rĂ„d med det? Hur mycket kommer jag fĂ„ i lön? Kan jag köpa det? Inte lĂ€tt att vara en fattig mĂ€nniska haha! KĂ€mpar för min brödföda, försöker jobba mycket. Men nu efter den hĂ€r mĂ„naden lĂ€r det vara dags att sĂ€tta sig framför datorn igen och börja leta jobb, vill inte.. TRIVS SÅ HIMLA BRA pĂ„ jobbet man har för tillfĂ€llet nu, men visste ju frĂ„n början att det inte skulle leda till nĂ„got lĂ€ngre. Vad jag vet nu, men hoppas i framtiden. Ser mig sjĂ€lv jobba dĂ€r lĂ€nge och vĂ€l (om inte en USA bĂ„t tutar pĂ„ mig haha) Min största önskan, sjökock pĂ„ en bĂ„t som gĂ„r USA eller hela vĂ€rlden.. DĂ„ hade min lycka varit fullkomlig. Vill inte vara en landkrabba!

Har varit ledig idag och tagit itu med vanliga saker som stĂ€d, tvĂ€tt och sortering. NĂ€r jag flyttar dĂ„ ska jag ha en proffsig NEJ sĂ€gare med mig nĂ€r man ska packa upp. FÖR NU SKA SKITEN VÄCK! Saker som jag sitter och inte kan riktigt fĂ„ bort, vill ha kvar men inte behöver. Skulle slĂ€nga klĂ€der idag, och nĂ€stan grĂ€t nĂ€r jag insĂ„g att mina tröjor frĂ„n h&m (rolling stones och guns and roses) Ă€r sĂ„ slitna och missfĂ€rgade.. MĂ„ste slĂ€nga dom men vill inte...... :(

Ska sova nu iaf, Àr sÄ trööööttt! Konstigt nÀr man jobbat 5 dagar i rad? ;) Klagar inte, bara poÀngterar hihi hade kunnat jobba idag med.. :P


2010, i tyskland. Lycklig och glad, saknar sjölivet, det riktiga sjölivet <3
Natti

Kommentarer
Postat av: Denise

Du Àr duktig Mimi :)

2012-03-18 @ 21:37:13

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback