24 mars del tvÄ

EN STOR CONFESSION! MÄnga undrar vilka serier jag följer, imed att jag pÄpekar ofta vilken stor serienörd jag Àr, och hur stolt jag Àr över det. Haha, kanske inget man ska vara egentligen? Men hÀr kommer en lista pÄ vad man följer.. NÄgon serie ni undrar över, bara att frÄga. Kanske nÄgon ni tycker jag borde se, bara kommentera :)

SERIER

2 broke Girls
90210
Awkward
Glee
Gossip Girl
Hart of dixie
Jane by design
The Lying game
Nikita
Once upon a time
One tree hill 
Pretty Little Liars
Revenge
Ringer
The Secret Circle
The Vampire Diaries
Shameless (Amerikanska versionen)
Sons of anarchy
Suburgatory
Supernatural
Switched at birth
Teen Wolf
True blood
2 and a half men (börja faktiskt kolla pÄ allvar, nÀr Ashton kom in i bilden)



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback