20 maj

Av 11 dagar ombord, sĂ„ har jag trĂ€nar 4 gĂ„nger, ska trĂ€na min 5 gĂ„ng idag. Är nöjd och glad att man hittat krutet igen! Äter heller inte sĂ„ mycket onyttigt. Är maten inte tilltalande eller om det Ă€r tomat eller potatis sĂ„ gör man sig en fin rĂ€ksallad. Visst jag har Ă€tit glass 1 gĂ„ng, men tog lite. Ätit lite chips en lördag men det ocksĂ„ vĂ€ldigt lite av de. Kan gĂ„ upp till bryggan och Ă€r inte lika andfĂ„dd lĂ€ngre bara lite ;) för jag springer upp dĂ€r 3-4 gĂ„nger om dagen. Antingen för att stĂ€da, kolla vad som sker, vara social med styrmĂ€nnen eller gĂ„r upp med kakor ;) anledningar Ă€r de bĂ€sta! :) ska fortsĂ€tta trĂ€na varannan dag, och sen nĂ€r jag kommer hem göra likadant pĂ„ Filborna! Men ska inte lova för mycket nu haha för hĂ€r ligger trĂ€ningsrummet en trappa ner :) men ska försöka iallafall. ÅtergĂ„ till jobbet diska undan sen ner till springbandet! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback