1 september

HallĂ„ hallĂ„, trotsar min trötthet för att uppdatera innan sĂ€ngen kallar. Är som vanligt alltid trött, ska se till att fĂ„ hjĂ€lp för de nĂ€r jag kommer hem, har ju dessvĂ€rre fĂ„tt reda pĂ„ orsaken men hann inte göra nĂ„got Ă„t de förens jag Ă„kte ut igen :(

vÄrt jobb just nu, Àr i Norge och kör lite Anchor handling/rig move. Saknar dock isbergen lite, de var mer spÀnnande och mer bild dugligt. FÄr vara försiktig med bilder pÄ riggar, finns lite regler pÄ de.

Första dagarna ombord Àr alltid en omstÀllning, samma nÀr man kommer hem. Dock Àr de lite roligare att trÀffa massa folk hemma, medans hÀr ska man anpassa sig till jobb och tider. MissförstÄ mig inte Àlskar mitt jobb ;) men vet Àlskar att gÄ upp kl 5 pÄ morgonen haha borde vara olagligt men klagar inte. :)

Lördag ombord, lite speciellare Ă€n andra dagar. LĂ€sk och godis, sjömĂ€n som blir som smĂ„barn med synen av godis.. Tycker de Ă€r lite smĂ„sött faktiskt :) sjĂ€lv lĂ€ngtar jag alltid efter förrĂ€tten, kocken har en tendens att alltid göra sĂ„ goda förrĂ€tter, idag blev de hummer och rĂ€k cocktail. Är ju inte sĂ„ glad för kött men Ă€ter de Ă€ndĂ„ haha blev pepparstek med pommes & pepparsĂ„s.

Hösten Àr hÀr vilket Àr lite trÄkigt, har knappt fÄtt umgÄs med sommaren. SÄ vill utomlands vÀldigt snart. Behövs ingen lyxsemester, de sparar jag till Thailand nÀsta Är. En strand, billig mat & dricka. Hade dugt för den hÀr tösen, en Àkta brÀnna och bada i havet. Som jag inte gjort de hÀr Äret, bara i pool hos pappa och bonusmor!

Ett till true blood avsnitt sen sover jag haha

Ha de sÄ fint


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback