28 september

JĂ€vlar va de rullar pĂ„ hĂ€r ombord, första dagen med nya gĂ€nget igĂ„r och den gick vĂ€ldigt snabbt! Även denna förmiddagen! Nu tĂ€nkte jag ta mig en snabb vilostund, aja baja men mĂ„ste Ă€r helt slut. Mycket nytt och hjĂ€rnan behöver koppla av lite. Hur trivs jag dĂ„? Som fisken i vattnet helt enkelt, har ju lĂ€rt kĂ€nna de flesta sen min vecka som kock sĂ„ kĂ€nner mig rĂ€tt sĂ„ avslappnad redan. Kocken verkar vara lika rolig och flummig som mig, gillar musiken man spelar och har allmĂ€nt roligt i byssan. Har fĂ„tt mitt livsglĂ€dje tillbaka. Saknar Ă€ndĂ„ de gamla gĂ€nget, men det hĂ€r kommer bli bra kĂ€nner jag :)

Kanske Àntligen kan slappna av lite nu och bara flyta med, och de kÀnns bra!

Men saknar alla dÀr hemma sÄ sjukt mycket nu. Ni finns i mina tankar varje dag.

Nu ska jag vila, kram pÄ er!


Ps gjorde ju min bÄt i tÄrta hÀromdagen, inte helt perfekt kanske men de va ju vÀrt ett försök :)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback