12 april

Smal eller inte smal? Har ju tappat ett antal kg pĂ„ 1 Ă„r, sist jag vĂ€gde mig (julas) sĂ„ var de 30 kg, gick upp lite i thailand men nu kĂ€nner jag att de Ă€r försvunnit, kanske tom mer viktnedgĂ„ng. Det Ă€r jĂ€vligt kul att höra alla fina komplimanger, kommentarer frĂ„n fejjan och insta. Är inte van och rodnar varje gĂ„ng, blir helt till mig. KĂ€nns konstigt att vara i "du kan köpa vad du vill" kategorin. Anser mig fortfarande som stor, sĂ„ nĂ€r jag ska pröva klĂ€der tar jag alltid större storlek Ă€n vad jag behöver. Men blir lika chockad varje gĂ„ng man fĂ„r gĂ„ ner en eller tvĂ„ storlekar.
 
KÀnslan Àr ovan men vÀlkommen, tackar för alla fina kommentarer man fÄr varje dag typ. Det gör mina dagar dÄ jag kÀnner mig fet och Àcklig (Àven fast jag inte Àr de egentligen lÀngre sÄ mkt) bÀttre :)
 
Nu ska detta bara hÄllas ocksÄ, försöka gÄ ner iallafall 10 kg till. TrÀnade pÄ ganska flitigt denna turen pÄ jobb.
 
Snart ska man Äka till teneriffa och trÀffa finaste elle ska bli sÄ jÀdrans kul. Alla mina Sailor moon saker Àr himma where it belongs :P sÄ nu Àr det den 27 som lÀngtas efter :)
 
Ha en trevlig kvÀll!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta bort lösen frÄn din insta!!!!

Svar: Varför? Bara och skicka förfrÄgan Àr du vÀrd att bli godkÀnd sÄ blir du godkÀnd :)
Mimi Mihalek

2013-09-05 @ 09:06:19

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback